Sistemul Life Care
Fiecare dintre noi stim (fie din postura de angajat fie de angajator) ca o afacere se bazeaza pe cateva principii:
- un public tinta (clientii probabili - in cazul nostru cunostintele apropiate)
- produsul (Life Care ofera aceleasi produse unice, BIO, oricarui colaborator)
- planul de marketing (Group One a dezvoltat cel mai eficient si simplu de explicat plan de marketing)
- persoanele implicate in afacere (in cazul Life Care nu este nevoie de angajati, dar pentru asta tu va trebui sa te pregatesti putin in acest domeniu si daca vrei mai mult sa participi la intalnirile de pregatire aleturi de Directorii Life Care)
Daca o luam pe rand clientii posibili ii cunosti deja, produsele sunt aceleasi.
Diferenta in reusita consta in cele 2 lucruri ramase:
- daca folosesti sau nu planul de marketing Life Care, adica SISTEMUL nostru de lucru multiplicabil (denumit DISCUTIA Life Care) si
- cat de serios te vei pregati in acest nou domeniu de activitate. Si asta este valabil si pentru oamenii din echipa ta. Daca tu vei folosi, si ei vor folosi mai departe. Si asa vei avea o afacere serioasa.
Daca vrei sa dezvolti o afacere este obligatoriu sa lucrezi cu uneltele puse la dispozitie. Discutia Life Care este elementul de baza. Fie ca folosesti materialul printat fie cel electronic orice discutie pe care o ai cu cineva trebuie sa se bazaze pe prezenta Discutiei Life Care.
Pentru ca sa o ai oricand la dispozitie, iata mai jos DISCUTIA Life Care in format electronic (pdf)
Discutia Life Care
Mult succes !